Sunday, October 10, 2010

.

..................................................................................................


"kenapa aku macam ni..aku tol2 tak tahan..sampai bila aku harus cam ni..mengalirkan air mata ....bile aku pandang dan termenung kat tingkap secara automatik air mata aku keluar..aku cuba besabar.tp ntah la....mungkin kuatnya cinta aku kat kau membuatkan aku jadi macam ni..selama ni aku hipokrik...pura2 gembira...tapi dalam hati tak sape tahu...aku tak nak kawan aku  tau aku sedih.aku sentiasa sabar dgn dgan apa yang kau buat dengan aku.kenapa aku je mesti paham dengan kau?kau xpaham aku?why...em ...aku sedey sangat2 ..sampai bila kau nak seksa hati aku..aku tau kau menyanyangi diri aku lagi..aku insan lemah..lemah dari segala hal..aku tak boleh nak kurang ajar atau tinggikan suara dengan kau bab aku nak jaga hubungan kita....aku betul2 sayangkan kau.aku xde insan lain ..kenapa kau mainkan perasaan aku..lama dah aku pendam..aku tak tahan...arghhhh..aku tak tahan.....aku gilaaa...aku sebab kau!"


.....................................................................................

No comments:

Post a Comment