Friday, December 31, 2010

slmt tinggal nenek ;(


tepat kol 10 malam 30 dis, pkcik aku kol...
nenek dah nazak

n 10 mnit pas tu...ayah aku kol blik....
nenek dah menghembuskan nafasnya yang terakhir...
inalillah....

13.12.2010
2 week ago...
aku smpat jmpe arwah...walaupon semalam je dok umh nenek, aku rase puas...bab aku sempat jmpe die..
malam tu..aku tgk tv..cter antu...dgar la sore org memanggil2..aku ngt sore dalam tv tu..so aku wat bodo je laa..yang len sume da tido nyenyak dah...
bile aku dgar tol2 sore tu..upenye....nenek aku pgil Ain my cousin...
n aku pon gi la bilik..upenye nenek mintak air..sian die..
da nak dekat 3 thun gak la nenek xleh bgn....tedampar je kt atas tilam..sies..mmg sian sgt..alhmdullah sgt die mnggal..bkn pe..sian tgk die mnderita....

malam tu aku teman nenek tido..ikutkan mmg xnyenyak la tido..tp aku tak pikir dah sume tu.....
nenek meraung sakit....tp ape leh wat....

tak sngke tu last aku jmpe n teman nenek wat kali terakhir....

hope...roh arwah pergi dgn tenang dan ditempatkan dikalangan org dikalangan org2 yg beriman..amin


No comments:

Post a Comment