Thursday, May 5, 2011

bila aku mengidam ;)

awak...saya teringin sgt nak makan buah pelam kt belakang balai tu...sy nak nampak dari jauh je..tapi saye tak berani nak ambik sebab sy tak keje kat situ..buahnye pon cantik2 je...geram je saya tengok...nanti awak tolong amek kan ye ;)

dah 3x aku cakap benda yang same...dah bosan agaknye...akhirnye.."die" amekkan jugak...hoho..sukenye aku...tak saba seh nak makan pelam tu...

letak plastik kat lua rumah kang saye ltak dalan plastik tu...
orite ;)

tak sempat nak letak plastik die dah dtg...kasi buah pelam..peh ...memang cantik lah buah tu...geram aku...walaupon 3 biji je..tapi....adu...memang napak sedap lah....muke die pon aku tak nampak dah (ahaa..jgn marah)

pe lagi..
kicap+gula+cili



peh...memang sedap giler lah...tak berapa masam..buah nye pon lansung tak ade ulat...




ade 2 biji lagi ha...tak saba nak bawak gi office sok..mesti dak2 ni suke gler ;)



nanti buah dah besa awak tolong amek kan lagi eh ;)
saye suke sgt2 ..thanks awak...

No comments:

Post a Comment