Wednesday, September 7, 2011

cuti raye sudah habis~~~

lame sudah tak MENGupdate blog ni...
busy..busy dan sgt busy...
on9 memang lah on9 ...tapi nak mengupdate blog ni mmg lah terse sgt malasnye...
rye kn..memang busy lah...
lame sudah aku bercuti..baru arini masuk kje..bkn senang nak dapat cuti pnjg kn...

raye aku
1rye..
cm bese lah..dipagi raye..bermaaf-maafan..
akak aku yg kt kajang ngn abg ipa je yg tak de

petang rye sempat gak aaku beraye ngn noy..tapi jap je lah...bru gi due buah rumah dah dipanggil ssuh balik..so terpakse lah blik...nak wt cm ne kn..aku je yg leh diharapkan kt umh tu...aku sempat gi umh pidot ngn medan jer...exstudent 5pa..

2nd raye
haa...ari tu lgi lah aku bsy..masak ...aku masak lakse..
aku memang suke masak..tapi bkn tuk aku mkn...untuk irg rase..hehe...tak kesah la sedap ke tak...



rye ke3
masak tom yam...
cousin aku m akan kepedasan..ahaa..padan muke

rye ke4
mee goreng jerr,,aku gk yg masak

rye ke5
mee bandung

kesimpulanye....nak cite sal aku masak je..ahaa..riak ye kau ila...huhu..sje je...

tah bile lah dapat cuti pnjg lagi*



No comments:

Post a Comment