Thursday, October 3, 2013

Al-Fatihah Buat nenek

Assalamualaikum...

Al-Fatihah buat Arwah nenek tersayang yang telah menhembuskan nafasnya yang terakhir pada 26/09/2013 . semoga Arwah di tempatkan dikalangan orang yang beriman.. Last aku jumpa nenek bulan 5 masa hari wesak...walaupon jem masa tu , kiorang duk rempuh jugak...nak jumpa nenek kan...tak sangka itu kali terakhir kitrog jumpe nenek...

sebelum meninggal mak ani ada cite , mak lang makcik aku yang jaga die selama ni cerita nenek penah cakap "ayahmu dah tunggu aku dah" ..tak sangka...memang betul pon...nenek pon dah lama tak sihat..kadang-kadang kesian gak tengok die hidup macam tu...lansung dah tak ingat apa-apa da...tapi tak sangka sebelum die meninggal semua die ingat..pasal arwah tokwan,pasal anak-anaknye, n pasal anaknya yang dah meninggal..tak sangka itu tanda-tanda terakhir pemergiannya... aku dah tak ade nenek ngn tok wan dah semua dah meninggal tapi aku bersyukur sebab aku masih sempat jumpe nenek ngn tokwan untuk tempoh yang agak lama ...



No comments:

Post a Comment