Wednesday, February 18, 2015

:)

dah lame tak tulis kat blog kesayangan ni... sekarang bila ada penting baru rajin update..lagi pon bukan ada orang tengok pon blog aku ni...haha...fefeling pulak ila ni...yes firstly aku nak sujud syukur sangat...dah hampir satu tahun aku tunggu akhirnye....taraaaa..positive... hihu...amin....memang lah bila tengok result terus keluar air mata ni..air mata gembira..Ya Allah happy sangat aku masa tu...aku dah lewat datang period dalam 11 hari....tak plan nak cek pon..sbb sebelum ni pon dah penah lewat 8 hari....ni baru 11 hari...tp rasa debor tu buat aku serba tak kena..tu aku cek gak...aku beli Dua UPT tu...kawan aku lah suruh beli....aku tau kalau dah ada kat tangan memang lah tak sabar nak cek...orang cakap kalau nak cek better pagi2..tapi tak sabar sangat kan kau ila..balik keje terus cek..hehe....aminnnn..ade dua line...lompat terus lah aku..haha..gila kan kau ila....laki aku balik keja terus lah aku bagi tau...dia mcam tak percaya..hehe...tapi nampak lah muka keterujaan dia tu...daddytobe... hehe

ok..sekarang aku kena jaga baik- baik je kandungan aku ni...terharu sangat sbb my husband tolong wat keje rumah...huhu..time ni lah nak ambik kesempatan ..haha..jahat kan kau ila

mual?
dah tau result esoknya trus rasa mual- mual...yang pelik sebelum ni kemain elok je..cuma rasa malas tu memang ada lah..pas tu sekarang ni asal tengah malam je terjaga lapar...huhu...

ok..ni baru trimister pertama..doakan yang baik- baik aje ok :)

#mommytobe

No comments:

Post a Comment