Sunday, January 16, 2011

bila aku ke kolej lagi....


Ooh na na, what’s my name
Ooh na na, what’s my name
Ooh na na, what’s my name
Ooh na na, what’s my name
Ooh na na, what’s my name
whats my name, whats my name

(my hp ringtone)

kebetulan hp kat tangan aku..laju je la aku mengangkat fon...

from: yana

"wei jom gi kolej teman aku add subjek"
erm...layan..kebetulan aku pon mmang de bende nak wat kt kolej tu..

dalam kol 1 lebey aku tolak ler dari sni...lame menunggu di train..lmbt tol nak gerak train ni..pe lagii..kebosanan melande la..mule la terbayang..mcm mne la kalau aku kje naik train hari2..pehh..memang bosan lerr...

2.45pm 
"yana.aku da sampai"

ok..jap lagi aku smpai..
hampeh punye yana...aku punye la da bgi tau die yg aku dah nak smpai..yg die tak gerak lagi...tepakse la aku menunggu lagi ....sementare menunggu tu aku pon gi la potostat pe yg ptut..bru je nak print borang "kerja" tp ttinggal lak pendrive ...huh..sakit2...nasib la satu kdai ni ade tnet,.aku pon print la....

tak lame pas tu muncul gk yana...
"ha...jom teman aku gi crm nak print rsult"
mule2 nek atas..pas tu org tu suh kt bwah lak...kene isi borang application translip.

kne gi annex lak pas tu..aduu..leceh tol..da la jauh..nak tak nak terpakse gk gi...
baya payment...aku kne jlaskn duit konvo Rm 200 bru leh print rsult..adu...nasib la dlm bank aku de duit....

teman lak si yana pegi naik kt fba...tingkat 10....mase mmg singkat sgt2..mmg kelam kabut la...
senang cite sume bende nak wt laju

akhirnye siap la jgk ;)
tapi slip xleh amek ari tu jgak...isnin bru leh amek ;(

byak gak la perubahan kt kolej....tekezut aku tngok kemah kat kdai mkan sume ilang 
haha...yana ckap ari tu de ribut~~

adoi ai..macam2~~~

bile de kat kolej mule la rse rndu...rindu ber4 ngn mmber2 aku..gi kelas same2...makan same2...masuk toilet pon same2 ... ;)

bile da beres sume kami pon ke SUNWAY..memang keja mase gler la....jam da kol 430 yang yana ni die nak membayar duit letrik umh..lewat skit mmg tak sempat lah...

sunway..memang kcik la*...giler kami mencari "POS MALYSIA"
cari punye cari jumpe gk...huh...5 mnit je lgi kol 5....nasib sempat..beres gak....

n then kami mkn kfc...yana ler..sian lapo..aku da kt umah...huu..


aku dah mkn...aku oder 1 ketul ayam je* konon2 diet..lalala.huhu.. 

pas kyg bejalan la kjap...cuci2 mate...wah...rindu la same sunway..lame tak gi ;)
sambil2 tu saje je usha2 kje kt stu..aku mmg tak cari kje kt situ la..jenuh lak kang nak mncari umh

"ila, jom tgk wayang!"..
kol 645 dah mase tu.....tgk cte khurafat....cte tyg kol 645...kitrang bantai je la..malas dah nak tunggu lame2....keja mase lagi *

cite dah start....

arghhhh!!....eyahhh....ila aku nak kua...
haha..macam2 la minah sorg ni..tdi die yg sebok nak tgk..ni die yg tutup mate dri awal smpai abis cte..haha..pape pon...mmg best la cte KHURAFAT..tak sie2 aku tgk ;)


tapi jap je cte ni...masuk 645 kua kol 8.05 mnit..tak kesah la..jnji cite TERBAIK punye

pas tgk wayang kitrg pon trus blik..badan aku peh..memang letih gler la...1 hari kot jalan..pusing sane pusing sini...
malam tu aku tido umh yana..jumpe la dak2 ni....tdo pon kat bilik dorg bab de bdk baru"...

ZZzzzz ;)


"ari isnin aku terpakse gi kolej lagi bab nak amek slip"
adu...malas je...harap2 tak jmpe la muke yg sememangnye aku tak nak JUMPA! 

No comments:

Post a Comment