Tuesday, January 11, 2011

klang ;)

Huh...sampai gak aku kt pel klang nih...mmg jauh gler laa..skit sEgale anggOta tubuh Badan aku ni...
Dok dalam Bas tid0 je...skli tu memang tersentak gler la...bas tkan brek mengejut..pas tu bunyi h0n...alhamdulillah..nyawa aku masih pnjang ;)

dalam kol 530 sampai stesen PUTRA...dgan beg sampai 3 aku bawak ( beg tangan, beg blik kampung ngan beg galas) berat sebab ade laptop~~~
  

jauh Btul nak bejalan Kaki sampai ke KTM putra tu...saba je la...
nasIb la tunggu KTM tak lame sgt...sampai2 je ktm aku SErbu je masuk..Dapt gak tmpat duduk ;)
pehh....memang ramai gler ar org...macam2 bau ade. yela..org baru lek kje kan~~kiri kanan aku Lelaki...cina ngn india..nak tak nak terpkse gak duduk...ktm tu pon dah mcm sardin da tmbah ag bile ktm tu bEnti kt KL sentral....nak tido pon xleh (segan) ramai sgt orgnyee~~~

lalu kt asia jaya teringat lak (dekat kolej lame)...rse nak lompat je gi situ..giler ke ape ila..huhu....macam2 kenangan kat stu walaupon sempaT 1 sem je ;)

kol 7 lebeh baRu smpai pel klang..Jauh bebenorr....
perut pon mmg lapa giler ar..nasib la smpai2 de BIhun goreng...abis gak la 2 pinggan aku makan..hehe ..lapo lerr~~

mate da ngantok gler da ni.otak pon da tintong..tp nyempat2 gak mngupdate blog ni...
pas ni boley la aku tido Puas2..sampai kol 10 pgi 
gOod nite..ummmmuaaahhhx100
ZZZZzzzzzzzz
zZZzzzzzzz

No comments:

Post a Comment