Sunday, January 30, 2011

cerita ini hari

My suweet Blog..i miss u so much!...
suda lame tak Tgk same kamu...
kemalasan aku untuk mengupdate + xde la cite best nak tlis kt cni ;)
pape pon i miss u my beloq ^_^

today...macam biAse lah..aku memalaskan  diri tok bangun Pagi...eh..cilap..bkn malas..tp memang tak Seda..peh..ari ni lewat tol aku bgun..kol 11 kot..ahaaa..klu kat kmpung mau kne bebel dah kot..haha...
First thing yg aku akan aku buat bile bgn tido...haaa.msti la gosok gigi ngn basuh muke...
segar trus muke aku..pas tu dok mengadap latop trus..tu la kje aku hari2...ni pon charger laptop abg ipa aku..klu tak..23 jam kot aku on9 ..hehehe

charger laptop punye cerite *
da seminggu charger latop aku rosak..huaa..sgt sedey...menyala je tp tak befungsi pape...erm..Duit lagi..haiya..aku dah la sudah pokai...nak tak nak terpakse la aku beli charger baru..huh!..nasib la ade charger abg ipa aku ni..kalau tak ..tak on9 la aku...

tp bile dah beli charger laptop bru sempat pkai 20 mnit dah rosak..Tu la ila..sape suh ko beli yg local..haha
tak pe..siap kau Cina!...(waranti 6 month)


aku jual ni 
charger acer
RM5
waranty seumur hidup
giler.my..
hahaha

kembali ke Today punye cerite~~..ptg aku tido lagi..ila..ila...tido je kje kau kan..huhu....bkn pe..sejuk kot..mmg syok la tido... sempat sejam je aku tido akak aku gerak bab nak kua...terpakse la aku bgun ..mase tu aku ngh mimpi BERBORAK ngn Radhiah..ahaa..ape pnye mimpi la ila oi...

Destinasi Jusco bukit tinggi la..punye la ramai org...nasib la jusco kt citu sng cari parking..sebab jj kt situ tersangat la besa (terbesa kt msia) tp aku rse kt JJ kt jb lagi besa...erm..bia la..tak pnting pon...
tgh syok2 makan je..ttbe letrik takde.haha...seumo idup aku..ni la first time aku gi pasaraya ptus bkln letrik..mmg bising la org mse tu..lme gk la tak de..rsenye 1 jj kot xde letrik...

dalam kol 8 lebeh baru blik...skrg aku dok memilih2 baju..untuk esok..ahaaa..so nerves la..mlm ni aku terpakse balik study..saba je laa....haRap2 hari esok berjalan lah dengan lancar 
^________^

No comments:

Post a Comment