Monday, January 24, 2011

From 5 miscall smbungan lagi


  smbungan dari cite ni 


dengar cite pak nil dah bahagia dengan kekasih baru..wah..bagus la kan..dapat gak die terima hakikat...memang mule2 susah nak terima hakikat..mcam aku la..tp kalau lame2 tak de hal la...tp tak terima hakikat pon takde la smpai nak bunuh diri macam cite "KHURAFAT" peh..memang giler la cam tu....yang pergi bia pergi...kumbang bukan sekor..kan..kan ;)

aku sendiri penah jumpe pak nil ngn GF baru die..mase tu kat ict..aku tak berape nak tkejut la sbb mmber aku de cakap die penah teserempak dgn pak nil ngn awek bru die kt sunway...Si mira rase hapy la kan...sbb pak nil pon da kacau idop die lagi....
die lalu sebelah aku je kot..pegang tgn lgi tu..awek die..leh thn gak la tp tak leh kalah ngn Mira..
pape pon semoga korg bhgia..mira pon same ok...bese la tu..becinta 10 thun pon lom tentu kite kawin dgn org tu..jodoh sume kt tgn tuhan..kite doakan aje ok....




kisah ni tak akan bersambung lagi ;)

No comments:

Post a Comment