Sunday, January 23, 2011

Rahsia Bulan lahir ;)


aku amek application ni dari Fb...rse sume tkaannye mmg tol kot..mmg lebey kurang ngn ciri2 aku...huu..de ckit je la yg tak bape nak btul 

*berfikiran jauh dan berwaspada
*mudah ditawan kerana sifat baik (haaa...yg ni mmg tol..huhu)
*berperangai lemah lembut (lemah lembut kew?haha)
*mudah berubah sikap , perangai, idea dan mood (ye kew)
*idea yg terlalu byk kat kepala (mmg pon sampai hlg sumenye..ngeee)
*bersikap sensitif (haa..ni tipu)
*mempunyai pemikiran yang aktif (sentiase berfikir  ~_^)
*bersikap suka menangguh-nangguh (mmg pon ^_^)
*bersikap suka memilih& mahukan yang terbaik (lalalala)
*cepat marah & cepat sejuk (yes..that right)
*suka bercakap&suka berdebat (tidak sama sekali..aku seorg yg pndiam..pndiam kew?haha)
*suka buat lawak & bergurau ( ;)
*mudah berkawan & pandai berkawan (tye kawan aku)
*mudah mempamerkan sikap (yes!)
*mudah kecil hati (tak lah.....kcil hati kt dlm hti je,tak tunjuk kt org)
*mudah kena selesema (tau2 je kn ;) )
*suke berkemas (tau xpe)
*sikap terlalu memilih dan terlalu cerewet (hahaha..)
*lambat untuk sembuh hati bila terluka (tidak!!!!)
*kedegilan yg tidak terkawal (yes..aku budak degil!)

last 

*sesiapa yang memuji dianggap musuh,sesiapa yg memuji dianggap kawan..(huhu..ntah la...tak kot..haa..yg ni mmg bkn aku)

rasenye 80% gak la btul tentang dri aku..trer gak ek tukang ramal ni meneka...kan bgus tkang ramal ni dapat teka sape jodoh aku..hahaha ;
)



No comments:

Post a Comment