Monday, May 16, 2011

big apple, pizza n Secret recipe .. .. ..


Location : Jusco Bukit Tinggi 
time: Lepas waktu kerja....



big apple donut ;)

seriously...sgt sedap...(tak mkn pon lagi)..haha...
tgk lah..mmg napak sedap..perut aku dah tersangat lah penuhnye..ari ni kje aku makan je....sume mknn yg setahun skli je aku leh mkn..haha...bese lah orang kampung(ku sedar sape diriku ini)..ayat nak pasrah kan ila...donut ni kitorg tapau je...memang tak kn makan lah kat situ...walaupon perut aku agak lapar waktu tu...tak mungkin lah aku sumbat ngn donut je...mesti kenyang sementara je...

muke nak sedey je kn ;)

semperna besday mamat sorang ni...kirotang pon pegi lah ke pizza..

haa...yang ni....memang best makan...walaupon kenyang perut aku ttp leh...
pizza+spagetti...
tetibe teringin plk....blanje saje...orang baya kan ;)


hepy besday to youuuuuu...
hepy beday to youuuuu...
hepy besday....hepy besday.....
selamat hari tueeeeeeee..lalalalalalalalalalalalalala


tue sudah...tue sebulan dari aku...



ni lah die orang kuat mkn...makan tak reti2 nak kenyang..ckp aku!wekss..






bile dah kyg mule lah malas je bgun...memang kyg gler lah....
dah lame tol lah aku tak mkn pizza..last mkn mse ngn maz thun lepas...
sume ni pon tak plan pon..aku cakap nak makan pizza..die pon layan je sbb aku tau die pon teringin nak makan...


secret recipe
selepas selesai makan pizza...perut ku rase teringin nak mkn kek je..hhoho..tak reti nak kyg kn kau ila(teringin   je)..next destination SECRET RECIPE
tapau je..sepotong untuk aku..sepotong untuk die....



dalam mase satu hari aku makan tiga jenis makanan..tgk lah..hebat tak hebat..
lagi gemok lah kau ila.....

No comments:

Post a Comment