Thursday, November 24, 2011

Good bye .....

good bye psk sports....n welcome... *******

next week last aku krja kat psk sports...byk gak memory...nk dkt 9 bln gk kje ctu...wah..lme gk tu..hebat kn kau ila dpt tahan keje kt ctu begitu lame...
memang lah..sbb kat ctu mmg best...
sebab ade Tasya ngan kak DEwi....aku suke kwan2 kat ctu..tp tu lah..smpai bile aku nk bergantung ngn gji yg tak seberapa tu....

alhamdulillah..i got a new job...just 1 interview after i working at PSK sports...
pas ni byk lagi yg aku kne tmpuh..kene marah dah normal bgi aku....
macam bese lah..Masuk telinga kanan klua telinga kiri....
huhu...segalanye bermula pada 1 disember 2011..
cuak kan kau ila...tapi aku tak saba nk kje tmpt bru tu....malyu pon rmai kat ctu..hope dpt lah fREn macam tasya yg sentiase sudi mndengar crte2 aku ;)

tq

No comments:

Post a Comment