Sunday, December 2, 2012

kursus kahwin


Bismillahirrahmanirahim

alhamdulillah, selama dua hari iaitu pada 
1 & 2 Disember 2012
berjaya jugak aku dapatkan sijil kursus kahwin...
;)
Datang sorang-sorang je, Sha lah tak jadi datang sbb tiket kelantan ke kl dah abis gara-gara orang kelantan datang ke kl untuk tgk bola ( Malaysia lawan Indonesia).. tambah sikit ye..Malaysia menang ;)
so, terpakse lah aku pi sorang-sorang.. orang lain semuanye datang dengan bakal suami.Jeles memang lah jeles tapi nak wat cam ne, pakwe aku sorang ni dah ambek ....

banyak jugak lah perkara yang aku dapat belajar sepanjang kursus tu..
terutamanye tentang tanggunjawab sebagai seorang isteri.. insyaallah aku akan cube buat yang terbaik untuk "suami" aku nanti .....



sijil untuk seumur hidup 


alhamdulliah dapat jugak...

*aku ambik bukan sebab aku nak kawen mase terdekat ni ,tapi sebab takut kursus ni buat sampai seminggu...heeeeee"

No comments:

Post a Comment