Thursday, January 10, 2013

AJL KE 27


             Sudah menjadi kebiasaan aku..setiap kali tidur waktu petang je aku memang akan silent aku punya hp..memang tak suke diganggu...tapi pada hari ahad baru ni pulak aku memang silent HP maxis aku, tapi celcom tak pulak aku silent....sedang aku dibuai mimpi bersama Dazrin citer adam hawa tu tetibe pulak hp celcom aku ni bebunyi...adoi...kacau line tol..hahaha.... dengan suare mamai nye aku angkat lah fon ... "Jom pegi tengok AJL kat Bukit Jalil" apa lagi, memang segar lah biji mata aku ni...huhuu....tapi memang tak ready ape lah..aku ni pon pakai baju buruk je...tak pe lah, aku ni pon bukan nye VIP pon dalam majlis tu..aku pergi naik train je ke Sunway sebab malas nak drive..balik suruh lah pakwe aku sorang ni hantar...haaa..bijak tak..hahaaa....

           Weh, firts time kot aku datang tempat macam ni...tengok konsert... ramainya manusia malam tu....kitorang pergi 7 orang...4 perempuan dan 3 lelaki.. memang tersangat lah excited...al maklum lah tak penah pergi kan.... masuk stadium aku pulak yang rase debarnya...AJL tu start pukul 9 ,live kot....



orang jerit aku jerit...huhu...memang happy sangat malam tu...terus ilang tension..lain sangat perasaan tengok live dengan tengok kat tv je...lagu tak best pon jadi best...
dalaum kol 12 baru abis , Aizat yang bawak Lagu Terukir Di Bintang tu lah yang menang, tahniah ye Aizat...
Balik rumah pon tak jem, ok lah....
Next time ada konsert macam ni ajak saya lagi ye awak... ;)

No comments:

Post a Comment