Friday, June 27, 2014

my wedding


8 June hari bersejarah buat aku dan suami...Alhamdulillah.....dengan sekali lafaz aku sah bergelar isteri kepada saiful azhar...senang je kan jadi bini orang,,huhu...senang lah sangat... persiapan? peh,.boleh naik giler gak lah,,,banyak gak lah buat benda last minit... tp alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar   ;)   ...dah jadi bini orang dah pun...heheh...macam tak caya je...




 see....romantik tak? haha...ok..masa ni memang sangat dup dap... mana tak dup dap...nak jadi bini orang kot...tapi kurang lah dup dap nye sebab duduk dalam bilik je....pelik kan....masa laki aku akad nikah pon aku duk diam je dalam bilik...haihh...

haaa...masa ni baru aku keluar....



 gambar tak banyak sebab tak adeorang amek gambar..tunggu gambar dari photographer jeeee lerr...

ok..selesai majlis nikah ...majlis bersanding pulak... walaupon agak kelam kabut


seriously aku suka sangat dengan pakej anis...make up lawa...pelamin pon cantik,.memang tak sia-sia ambik dengan die...

selesai majlis sanding apa lagi outdoor lah pulak..padahal masa tu dah rasa macam nak pengsan...penat sangat kot...

ok...kitorang outdoor tak jauh...new zeleand je...ahaa...new zealand lah sangat...tp serius...tempat ni memang cantik sangat...


this memory aku tak kan lupakan sampai bila-bila....doakan aku kekal sampai ke syurga ok !
;))))))

#iloveumyhusband

No comments:

Post a Comment