Friday, March 21, 2014

New Job Again ;)

Assalamualaikum 

ok...ni dah kali ke4 aku tuka kerja ok ... alhamdulillah ..i got a better job.. harap-harap kali ni lebih kekal...sesungguhnya aku sangat sayang dgn kerja lama..sebab pikir masa depan je aku accept .. aku pon tak pernah berangan pon nak kerja Bank sebelum ni... mungkin ni rezeki nak kawen..alhamdulillah... 

Aku start kerja 3/3/2014....dah nak dekat sebulan aku kerja... memang sangat different dengan bank-bank lain...on time je balik..konon nak buat overtime lah leh tambah cikit duit untuk kawen...hehe... tapi orang lain pon sume balik awal...sebelum ni aku kerja dari 8.30 pagi- 5.00 ptg.. tapi sekarang kul 8.45 - 5.46 ... mula-mula tu memang terasa sangat...lambat je rasa nak balik..tapi sekarang dah ok ...bezanya hari jumaat balik awal ..4.45 ptg.. tak kesah lah..janji sabtu ahad cuti kan..... 

kawan? 
ok...kat sini memang ramai kawan... dorang pon semua ok2... aku bahagian hire purchase... dulu masa aku sign agreement kereta kat public bank memang aku cakap memang xkan keje bahagian tu..tub...tub..sekarang aku bahagian tu..haaa..nasib lah kan ko ila..tapi kat sini memang sangat beza ngan public bank..kalau kat public bank aku tengok jangan berangan lah nak duduk...kat sini ok je..keje pon xde pon buat stress.. amin ...

insyaallah aku akan cuba buat yang terbaik untuk bidang yang aku ceburi sekarang ..amin 

No comments:

Post a Comment