Thursday, January 2, 2014

Durian Crepe Terbaik D9 Enterprise


Assalamualaikum.. 
mula-mula sekali aku nak ucap happy new year 2014.. Tahun yang cukup bermakna untuk aku..insyaallah..

 Public holiday mula lah tak reti nak duduk rumah kan..aku pon ngajak lah tunang aku pi mana2 lah...dah boring duk tidur je kat rumah kan.. so..tunang aku pon ajak gi rumah kawan die kat s.alam..ok ..layan..aku memang teringin gi sana sebab laki bini ni buat "Durian  Crepe".. teringin lah jugak curi resepi..opss...haha..

maka bermulalah sesi membuat crepe...


en tunang sorang ni sebuk mengasingkan isi durian

crepe yang telah siap (tak sempat ambik gambar aku buat crepe)
crepe : durian, blueberry , mango & coklat





komen dari customer (sumber pic :http://instagram.com/dyanaazeez)

berminat hubungi dorang ok
https://www.facebook.com/d9dessert

*sumpah sedap sgt dorang punye crepe ni.. dorang punye resepi pon bukan calang2 punye resepi..aku pon tak mampu nak buat kot..sapa-sapa yang teringin sangat nak try crepe blh try beli kat dorg sebab memang sedap & besar.


No comments:

Post a Comment