Friday, November 6, 2015

Lahirnya si bulat mama 15.10.15 ( part 2)

15.10.15

Alhamdulillah..selamat lahirnya putera sulung aku dan suami... Tapi malangnya aku dapat tengok sekejap je baby.. Baby kena kuarantin..tak boleh dekat dengan aku... Giler tak sedih..tapi tak kesah lah..janji baby sihat... Lepas bersalin lansung aku tak rasa sakit... Bejalan pon relax je..alhamdulillah... Chicken pox kat badan aku pon lansung xda rasa gatal..

Laki aku je dapat melawat baby... Doktor sahkan baby kena jangkitan kuman kat paru-paru... Ya allah... Memang sedih sangat masa tu... Dah lah tak dapat tengok baby
Baby bernafas guna oksigen

16.10.2015
Aku dah boleh kelua hospital...tuhan je tau perasaan aku masa tu..orang lain semua klua hospital dgn baby..tp aku? Hmm.. Sabar ye ila...

17.10.2015- 27-10-2015
Berpantang tanpa baby.. Hanya berdoa dari jauh semoga baby sihat

28-10-2015
Hari yang ditunggu2..akhirnya anak aku dapat klua hospital...chickenpox aku pon dah ok...alhamdulillah..untuk pertama kalinya aku dapat menyusukan dia..kesian sangat kat baby..

Semoga anak mama sentiasa sihat dan menjadi seorang budak yang bijak.. Segala yang terjadi pasti ada hikmahnya...

Wassalam

No comments:

Post a Comment